Het schijnt heel erg moeilijk te zijn om een fout die door een medewerker/ster is gemaakt te herstellen in een computer.
Na mijn klachtmail (zie: Het is gelukt) kreeg ik direct een bevestiging. Vandaag kreeg ik deze e-mail van de ING.
Geachte heer *******,
Op 4 juni heeft u ons een e-mail gestuurd over uw tenaamstelling. Wij willen u graag snel helpen, maar wij hebben helaas meer tijd nodig om uw e-mail goed te kunnen beantwoorden. Binnen twee werkdagen bellen wij u over uw e-mail op telefoonnummer 06********.
Kunnen wij u telefonisch niet bereiken, dan ontvangt u een brief van ons. Daarin vindt u de contactgegevens van de medewerker die uw e-mail in behandeling heeft. U kunt dan zelf telefonisch contact opnemen met deze medewerker.
Met vriendelijke groet,
********
Medewerker Klantenservice ING Bank N.V.
Mooi hè?
In deze e-mail ben ik weer een heer.
Nu mijn bankrekeningnummer nog . . .
Ze gaan vooruit.
Langzaam, maar het is vooruit . . .
Wordt ongetwijfeld vervolgd . . .
Geen opmerkingen:
Een reactie posten