Welkom?

Welkom bij Red Light District Amsterdam.

Om maar gelijk bepaalde personen uit een droom te helpen, en hun broek gesloten te houden, dit is geen blog over de Rosse Buurt van Amsterdam. Op deze blog zullen ook geen naaktfoto's te vinden zijn. De naam Red Light District is gekozen omdat ik daar in de buurt gewoond heb en er zeer regelmatig te vinden was.

Op deze weblog schrijf ik verhaaltjes uit mijn leven. Zoals mijn, volgens anderen, hilarische telefoongesprekken, mijn wel bekende manier van reizen en mijn kijk op de wereld en het nieuws. En verhalen die in het werk zijn voorgekomen, want ook daar heb ik het een en ander meegemaakt.

Er zijn ook drie gastschrijvers:

Skreewert: Een zwart/witte kater en een dondersteen tot in het puntje van zijn staart.
Scary: Een grijs gemêleerde kater, erg bang, maar hij doet zijn best om dat te overwinnen.
Mikey: Een Jack Russell die denkt dat hij een hond is.
Hun verhalen zijn te lezen in “De Wereld Van Skreewert”.




dinsdag 24 juli 2012

25 voordelen om een man te zijn


1. Naakte personages in films en tv-series zijn vrijwel uitsluitend vrouwelijk.
2. De kapper kost mij geen vijf uur en ook geen half maandloon.
3. Niemand stoort het als ik twee dagen achter elkaar dezelfde kleren draagt.
4. Ik kan een spijker in de muur slaan.
5. Vrouwen vinden het fantastisch van mij dat ik kan koken. Of sterker nog: dat ik kan strijken.
6. Ik voel niet de minste behoefte om 350-delige tv-series te volgen.
7. So what als ik er eens een dag belabberd uitziet.
8. Al mijn orgasmen zijn echt.
9. Ik wordt niet overvallen door een onbedwingbare drang om het hele huis schoon te maken als er iemand op bezoek komt.
10. Wakker worden, wassen en aankleden lukt mij doorgaans in 2 minuten.
11. Ik hebt genoeg aan één paar schoenen.
12. De hele wereld is mijn toilet.
13. Ik bespaar me een gigantische hoeveelheid geld uit aan schoonheidsmiddeltjes.
14. Ik kan fileparkeren.
15. Grijze haren en rimpels maken mij aantrekkelijker.
16. Niemand verwacht van mij dat ik de verjaardagen onthoudt van familieleden, vrienden en kennissen.
17. Ik kan mijn naam in de sneeuw pissen zonder mij te hoeven te verplaatsen.
18. Ik kan niet zwanger worden.
19. Waar het ook jeukt, ik kan mezelf overal probleemloos krabben.
20. Als ik kleren hebt gekocht die een maatje te groot zijn, trek ik die gewoon aan.
21. Ik hoef geen handtassen vol overbodige troep overal naartoe sleuren.
22. Ik hoeft niet te liegen over mijn leeftijd.
23. Het kan me niet schelen als mijn haar nat wordt van de regen.
24. Ik kan een banaan eten in het openbaar.
25. Ik kan een snor laten staan en er zelfs beter gaan uitzien.

Natuurlijk zijn er veel meer voordelen te bedenken, maar ik wil niet overdrijven en vrouwen depressief maken.


5 opmerkingen:

  1. Ondanks dat ik vrouw ben, doe ik ook heel veel dingen die jij ook doet. Dusssss...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zuster je bent mij voor.

    Natuurlijk zit devotion te wachten op commentaar van een vrouw. Een beetje uit de tent aan het lokken.

    Komt die dan, heel veel punten zijn niet op mijn van toepassing. Heb blijkbaar van beide wat, vrouwelijk en mannelijk.

    Debby
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou wel eens willen weten welke dat zijn, dames . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2.3.4.6.7. deze punten zeker. 10.13.14.22.23.24.

    Punt 11 is meer gedwongen maar op het moment kan ik maar een soort schoen aan. Dus dat probleem heb ik dus ook al niet.

    15 sommige mannen vinden vrouwen met rimpels en grijs haar ook aantrekkelijk. Gaat niet helemaal op. Het is de vrouw die het niet wilt accepteren van zich zelf.

    21. Nee de man gooit alle troep bij de vrouw in de handtas.

    Heb ook al de lijst gezien van de 25 punten van de voordelen van de vrouw, ben benieuwd hoeveel er op jou van toepassing zijn?

    Debby
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal ff kijken . . . ik heb geen idee eigenlijk.

      1. En het gaat meestal nog goed ook.
      4. Ik zit nog in mijn 3e jeugd . . .
      9. Maar dan zonder parfum (allergie) of sieraden.
      11. Maar ik verdwaal zelden, heb een giga goed richtingsgevoel.
      16. Het valt alleen op als ze vergeten zijn het opwindsleuteltje uit mijn rug te halen.
      22. Als ik een kledingkast had, zou ik ze ook terug kunnen vinden . . .
      24. En de rest van de vuile kleren ook (Das een nadeel als je alleen woont . . .)

      Het valt best nog wel mee, toch?

      devotion X

      Verwijderen