Welkom?

Welkom bij Red Light District Amsterdam.

Om maar gelijk bepaalde personen uit een droom te helpen, en hun broek gesloten te houden, dit is geen blog over de Rosse Buurt van Amsterdam. Op deze blog zullen ook geen naaktfoto's te vinden zijn. De naam Red Light District is gekozen omdat ik daar in de buurt gewoond heb en er zeer regelmatig te vinden was.

Op deze weblog schrijf ik verhaaltjes uit mijn leven. Zoals mijn, volgens anderen, hilarische telefoongesprekken, mijn wel bekende manier van reizen en mijn kijk op de wereld en het nieuws. En verhalen die in het werk zijn voorgekomen, want ook daar heb ik het een en ander meegemaakt.

Er zijn ook drie gastschrijvers:

Skreewert: Een zwart/witte kater en een dondersteen tot in het puntje van zijn staart.
Scary: Een grijs gemêleerde kater, erg bang, maar hij doet zijn best om dat te overwinnen.
Mikey: Een Jack Russell die denkt dat hij een hond is.
Hun verhalen zijn te lezen in “De Wereld Van Skreewert”.




zaterdag 21 juli 2012

Klikken


KLIKKEN

Zie daar
Hij staat klaar

Hoor maar
Het is waar

Kijk maar
Het is niet raar

Klik maar
Zonder levensgevaar

Maar dit is mijn motto:
Je klikt op eigen risico

Durf je het nog?
Dan klik je toch

Kom je tot inkeer?
En durf je niet meer?

Dan klik je maar niet
En mis je dit mooie loflied



(Druk op je toetsenbord op "backspace" om hier weer terug te komen) 
                                                                                                   
                                                                                                          

Geen opmerkingen:

Een reactie posten