Welkom?

Welkom bij Red Light District Amsterdam.

Om maar gelijk bepaalde personen uit een droom te helpen, en hun broek gesloten te houden, dit is geen blog over de Rosse Buurt van Amsterdam. Op deze blog zullen ook geen naaktfoto's te vinden zijn. De naam Red Light District is gekozen omdat ik daar in de buurt gewoond heb en er zeer regelmatig te vinden was.

Op deze weblog schrijf ik verhaaltjes uit mijn leven. Zoals mijn, volgens anderen, hilarische telefoongesprekken, mijn wel bekende manier van reizen en mijn kijk op de wereld en het nieuws. En verhalen die in het werk zijn voorgekomen, want ook daar heb ik het een en ander meegemaakt.

Er zijn ook drie gastschrijvers:

Skreewert: Een zwart/witte kater en een dondersteen tot in het puntje van zijn staart.
Scary: Een grijs gemêleerde kater, erg bang, maar hij doet zijn best om dat te overwinnen.
Mikey: Een Jack Russell die denkt dat hij een hond is.
Hun verhalen zijn te lezen in “De Wereld Van Skreewert”.




maandag 23 september 2013

30315 minuten



Klinkt best wel veel, hè?

Het is nu iets meer dan 3 weken. Ter ere van dat heb ik mijn laatste pakje shag ingelijst. Samen met het pakje vloeitjes, aansteker en een asbak.


Nee, het pakje shag zit niet vol met shag, het pakje is gevuld met wat schuimrubber.

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Enne knap hoor, en klinkt zeker veel. Ik zit pas op de 6120 om precies te zijn nu op dit moment.

    BeantwoordenVerwijderen