Welkom?

Welkom bij Red Light District Amsterdam.

Om maar gelijk bepaalde personen uit een droom te helpen, en hun broek gesloten te houden, dit is geen blog over de Rosse Buurt van Amsterdam. Op deze blog zullen ook geen naaktfoto's te vinden zijn. De naam Red Light District is gekozen omdat ik daar in de buurt gewoond heb en er zeer regelmatig te vinden was.

Op deze weblog schrijf ik verhaaltjes uit mijn leven. Zoals mijn, volgens anderen, hilarische telefoongesprekken, mijn wel bekende manier van reizen en mijn kijk op de wereld en het nieuws. En verhalen die in het werk zijn voorgekomen, want ook daar heb ik het een en ander meegemaakt.

Er zijn ook drie gastschrijvers:

Skreewert: Een zwart/witte kater en een dondersteen tot in het puntje van zijn staart.
Scary: Een grijs gemêleerde kater, erg bang, maar hij doet zijn best om dat te overwinnen.
Mikey: Een Jack Russell die denkt dat hij een hond is.
Hun verhalen zijn te lezen in “De Wereld Van Skreewert”.




dinsdag 8 april 2014

Verhuizing

 
Sinds die tweepotige lamlummel hier geen berichtjes meer plaatst, kan ik ook niets meer plaatsen. Na lang zeuren mag ik eindelijk ergens anders verder gaan. Ergens waar ik geen hulp bij nodig heb. Of beter gezegd, iets voor mijzelf waar die tweepotige betweter niets over te zeggen heeft.
Natuurlijk moet ik wel uitkijken waar ik over schrijf, want die tweepotige lezert leest mee met wat ik neerpoot en ik wil wel mijn dagelijkse dosis kriebels van hem krijgen. En eten natuurlijk. En dat hij mijn toilet netjes schoon houd, zodat ik lekker wild en ruw mijn geur daar achter kan laten.

Ik heb nu mijn eigen Facebook!!

https://www.facebook.com/skreewert.kater
(klik op het plaatje om naar mijn Facebook te gaan)

En ik nodig iedere lezer uit om vrienden met mij te worden. Ik wil die tweepotige malloot laten zien dat ik veel meer vrienden als hem kan krijgen.
En het is altijd leuk om reacties te lezen en te beantwoorden.
Dus, kom op! Word een vriendje van mij en volg mijn belevenissen en bekijk de foto’s.


1 opmerking:

  1. Nou Skreewert ik ben gelijk vriendjes met je geworden. Laten de tweepotige malloot maar eens zien hoeveel vrienden jij kan krijgen.

    Ook een pootje van Jop!

    BeantwoordenVerwijderen