Welkom?

Welkom bij Red Light District Amsterdam.

Om maar gelijk bepaalde personen uit een droom te helpen, en hun broek gesloten te houden, dit is geen blog over de Rosse Buurt van Amsterdam. Op deze blog zullen ook geen naaktfoto's te vinden zijn. De naam Red Light District is gekozen omdat ik daar in de buurt gewoond heb en er zeer regelmatig te vinden was.

Op deze weblog schrijf ik verhaaltjes uit mijn leven. Zoals mijn, volgens anderen, hilarische telefoongesprekken, mijn wel bekende manier van reizen en mijn kijk op de wereld en het nieuws. En verhalen die in het werk zijn voorgekomen, want ook daar heb ik het een en ander meegemaakt.

Er zijn ook drie gastschrijvers:

Skreewert: Een zwart/witte kater en een dondersteen tot in het puntje van zijn staart.
Scary: Een grijs gemêleerde kater, erg bang, maar hij doet zijn best om dat te overwinnen.
Mikey: Een Jack Russell die denkt dat hij een hond is.
Hun verhalen zijn te lezen in “De Wereld Van Skreewert”.




woensdag 13 juni 2012

Het staartje word langer . . .


In mijn vorige blog over de ING (zie: Het staartje van de ING) vertelde ik over mijn verbazing over wat ze mij toe gestuurd hadden.
Maar ze kunnen mij nog meer laten verbazen . . .

In een andere blog (zie: Het is gelukt) vertelde ik over een e-mail die ik aan de ING had gestuurd. In die e-mail deed ik ook mijn beklag dat er na diverse telefoontjes van mijn kant, nog steeds niet veranderd was. En dat ik door die € 0,10 per minuut, nu al een aardig kapitaal had verbelt. De kosten daarvan schatte ik op € 15,00. Meer zal het zeker niet geweest zijn, maar veel minder ook niet. Die € 15,00 staat gelijk aan 1½ uur bellen. En in de afgelopen tijd heb ik dat zo ongeveer wel verbelt.
Die € 15,00 euro is gisteren bijgeschreven op mijn rekening, compleet met een vriendelijke groet.


En nu komt de tweede pluim voor de ING:
Ik mag dan gratis twee geslachtsveranderingen van de ING hebben gekregen, waarvan de eerste ongewild was en de tweede gewenst, en het heeft allemaal lang mogen duren, maar nu ze de fout gevonden hebben en recht gezet hebben, proberen ze het ook erg goed te doen door de onkosten die ik gemaakt heb te vergoeden en mij een cadeaubon toe te sturen.
Ondanks het leed van het boompje dat zonder mijn stralen moest doen, heb ik niks anders dan lof voor de ING. Fouten maken we allemaal, we zijn tenslotte ook maar mensen, maar de ING heeft wel laten zien dat ze ook een goede kant hebben.


1 opmerking:

  1. Wauw!!! alles komt in drieën wat is het volgende cadeautje? Maar toch fantastisch dat een bank ook zijn fouten kan toegeven en het op deze manier weer goed maakt.

    BeantwoordenVerwijderen